Mozgalmasnap

2012.10.08. 23:33

A mainapom nagyon mozgalmasan telt, de ami ma nagyon érdekes volt, hogy megint csak ismétlödött minden, olyan közegben dolgozok ahol a hülye emberek egymástérik, ha hallgatom a hülye pletykálkodásukat már sokszor az is fáj, ha beszélgetek velük, akkor sokszor már az is fárasztó némelyikük annyira gyagya hogy, ha értelmes dologról probálok velük beszélni, akkor teljesen letagloznak, olyan hülyeséget szólnak, hozzá, hogy a hajam is égnek áll! xD Igaz mivel, hogy az emberek sokszínűek ebbe beletartozik a műveltségi szintjűk is, ezért azt kell, hogy mondjam vannak akik nagyon sötétek, vannak akik nagyon okosak, és vannak a középszinten állók! Én nem sorolom magamat egyik kategóriába sem, de azért elég műveltnek tartom magam most nem megyek bele ebbe a dologba, mert ez úgy tünne mint, ha dicsérgetném magam és egy olyan képet kapnának rólam, hogy egy önzö ember vagyok, de lehet, hogy ez is igaz! Na vissza térve a mozgalmasnapra, kicsit eltértem a tárgytól xD felkeltem mondták, hogy úgorjak el a nyereményemért 3-ik helyezést értem el szupi így biztositott a helyem a munkahelyemen egy darabig csodálatos xD, utána haza jöttem elmentem a másik munkahelyemre ahol két körzettel fogllatoskodtam közben megkaptam a jussomat is így már a minden happy van netem is így most egy darabig gyakrabban jövök fel a blogomba is írni, de elöször legyen sok olyan dolgog amit érdemes leírni xd!

A bejegyzés trackback címe:

https://rednex.blog.hu/api/trackback/id/tr994820033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása