Közeleg a pótvizsga!

2012.08.27. 21:31

Na, még másfélnap választ el a pótvizsgától! Remélem, hogy sikerűlni fog tisztára pozítivan állok a dologhoz, igaz hanyag voltam, de nagyon, de az ember a saját börén tanulja meg a rossz dolgokat, és ebből fogja megszokni, hogy mégegyszer ezt a hibát amit egyszer elkövetett mégegyszer ne tegye meg! Én is így vagyok ezzel, ha megbukok, vagy, ha nem is bukok meg, akkor is nagyon sokat kell tanulnom, ha nem akarok egy semmirekellő ember lenni, lehet, hogy most nagyon drasztikusan foglamaztam meg ezt a dolgot, de sajnos benne van a pakliba, hogy az ember, ha egszer eljátsza a dolgokat lehet, hogy még  egy lehetősége nem lesz! Én tanultam az esetből szóval szeptemberben teljesen az eltevezettek szerint fogom csínálni a dolgokat elgondolkodttam nagyon a dolgokon szóval maximalista ember leszek! Igyekszem magamat a legjobb helyzetbe hozzni természetesen Isten segítsége is kell hozzá, hogy meglegyen a lelkierőm is, hogy azokat a dolgokat amiket megterveztem azokat végig is tudjam vinni, de minden pozítivan fog alakúlni! Most megyek gyüjtöm az írni valókat holnapra! 

A bejegyzés trackback címe:

https://rednex.blog.hu/api/trackback/id/tr234736069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása