Fáratság

2012.08.26. 17:51

Mainap nagyon elfáradtam nem aludtam semmit! Ma egy csomó  kilométert levezettem! A szavak megformálásához sincs szinte semmi erőm így lehet, hogy a mondokám ma össze függéstelen, és értelmetlen lesz, de megprobálok értelmesen, és összeszedetten írni, hogy ne legyen a végére fárasztás! Az elején elkezdtem a dolgokba belefolyni, tehát ma faterommal elmentűnk a piacra autóval, de úgy vezettem, hogy semmit nem aludtam így most olyan lettem délutánra mint egy mosottrongy! Lankadt vagyok, mint egy virágszál xD! Na, de legyünk már egy kicsit komolyak örűlhetek, mert a kocsi itt lesz nálam 1 hónapig így hodolhatók a vezetési szenvedélyemnek, sokszor tök céltalanúl autókázok, de ennek csak ürülni lehet, ha még sokszor céltalan is a dolog, na, de nem ismételgetem magam, mert most azt veszem észre, hogy vannak sorok ahol csak ismétlem magam, de nézzétek el ezt nekem lécci két c-vel xD! Na most le is zárom a mondokámat, mert úgy érzem, hogy csak hülyeségeket fogok már írni, annak meg nem lesz jó vége! xD. Mára végeztem a blogolással!

A bejegyzés trackback címe:

https://rednex.blog.hu/api/trackback/id/tr384733286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása