Letargikus történet!

2012.08.23. 20:14

Ma úgy döntöttem, hogy elinditok egy internetes naplót! Szükségem van rá, hogy kiírjam magamból azokat a dolgokat amik felhalmozódnak bennem! Már lassan egy hete letargiában vagyok a pótvizsgám miatt, az igazság, hogy van miért letargiában lennem, mert nem igazán tanultam a pótvizsgára. A héten kaptam észbe, hogy kéne valamit tanulnom el is kezdtem tanulni, de remélem, hogy Irodalomból a 10 Tétel közűl amit megtanulok abból remélem, hogy a felvilágosodást sikerűl kihúznom! Az angolról ne is beszéljek a linkségem miatt szószerint elbassztam az egésszet, most már nincs mit tenni, ha nem megyek át a vizsgán, akkor viselem a következményeket és újra járom az évet, de ha erre kerűl sor, akkor biztos, hogy ráncba szedem magamat és csak is a tanulással fogok foglalkozni nem szeretnék éretségi nélkűl maradni! Igaz úgy volt, hogy blogom megnyitásának a történetét fogom elmesélni, de igazság szerint szerintem ebből a dologból adodott elsősorban az egész, de ennek örülök , mert így legalább  valahova kitudom önteni a lelkem! A blogomnak mindent elmesélhetek, mert nem olyan mint az emberek nagy átlaga, hogy szeretik az embert hátba támadni! Szióka kedves blogom mára búcsúzom! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://rednex.blog.hu/api/trackback/id/tr394728499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása