Érettségiségi

2012.08.29. 19:58

Ma nem mentem el a pótvizsgára, helyette átíratkozom egy másik suliba, ahol nem kell szolgáltatási díjat fizetni! Negyedévente van beszámoló szerintem ez így szuper! Ahogy megfogadtam magamnak úgy fogok cselekedni szóval összeszedem magam teljesen és leteszem az érettségit szükségem van rá, ha egyszer meg van a lehetőség, akkor felesleges eljátszani azt a lehetőséget ami adodot. A kurzús ideje 2 év, de nem baj, mert csak hetente 2-szer kell bemenni! Annyiszor mondtam már, hogy összeszedett gondolatokkal fogok fogalmazni, de nem igazán álltam még rá a dologra, de szeptembertől sokkalta többet fogok írni, akkor lesz történés elég sok! Na mára letészem az írói lantot! 

A bejegyzés trackback címe:

https://rednex.blog.hu/api/trackback/id/tr514740283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása